Opgradering af Mozilla
Fra : Jakob Rohde

Dato : 08-12-02 15:24

Hej,

Efter en installation af RH 8.0 vil jeg gerne opgradere Mozilla til
1.2.1, men får en række for mig uigennemskuelige uløste afhængigheder.
Jeg har downloadet alle rpm-pakker og placeret dem i en lokal folder.
Hvad er derefter den korrekte fremgangsmåde?

Jakob

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 08-12-02 15:37

Jakob Rohde <jakob.rohde@nal-net.dk> writes:

> [...]
> Jeg har downloadet alle rpm-pakker og placeret dem i en lokal folder.
> Hvad er derefter den korrekte fremgangsmåde?

Gæt:

rpm -Uvh mozilla*.rpm

Dvs. alle rpm'erne på samme kommandolinje. (Hvis det virker for dig
ku' det være jeg selv skulle prøve ... sidder stadig med 1.2b.) Ellers
vend tilbage med beskrivelse af de konkrete problemer.

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Jakob Rohde

Dato : 08-12-02 15:45

Hej Peter,

Doh...!