RAM upgade på ASUS S8200
Fra : Bømse

Dato : 08-12-02 14:53

Er der nogen der har erfaring med at skifte RAM ud i en S8 NB. Jeg har købt
en ny SODIMM men kan ikke finde ud af at åbne den s.... maskine! Hvor sidder
rammen og hvordan kommer man ind til den ?

HJÆLP!

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 08-12-02 16:12

"Bømse" wrote:

> Er der nogen der har erfaring med at skifte RAM ud i en S8 NB.

Ikke lige en S8200, men en L7200.

> Jeg har købt en ny SODIMM men kan ikke finde ud af at åbne den s....
> maskine! Hvor sidder rammen og hvordan kommer man ind til den ?

På min sidder der en lille låge underbunden, hvorunder rammen er "gemt".

--
/kenne
"Programmet har udført en ulovlig handling".