Program til udvikling af PHP, flere bruger~
Fra : Kasper Johansen

Dato : 08-12-02 13:40

Hejsa alle!
Jeg sidder sammen med et par andre og er ved at lave en temmelig stor side.
Da der er mange funktioner og vi alle sammen konstant sidder og forbedre dem
ville det være rart hvis at man ikke skulle opdatere siden hele tiden, og
kunne se hvad de andre skrev i filerne, mens de skrev det. Er der nogle som
kender et sådan program??

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-12-02 15:09

"Kasper Johansen" <kajo08@ihnykf.dk> writes:

> [...]
> kunne se hvad de andre skrev i filerne, mens de skrev det. Er der nogle som

CVS? Emacs? En vilkårlig editor i screen(1)?

Det kommer jo lidt an på hvilket humør du er i, og hvad det er for
nogle mennesker du arbejder sammen med.

--
Jacob - www.bunk.cc
I know it all. I just can't remember it all at once.

Fra : Jacob Atzen

Dato : 08-12-02 15:50

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> CVS? Emacs? En vilkårlig editor i screen(1)?

CVS er et rigtig godt bud. Eller i alt fald en eller anden form for
versionsstyring. Jeg har kun erfaring med CVS men der findes også
andre f.eks. Subversion og Bitkeeper.

CVS er gratis (det er Subversion vist også) og kan fås til både unixer
og Windows. Det kræver lidt energi at komme i gang med det, men når
det først er oppe at køre kan man slet ikke forestille sig at arbejde
uden - især ikke når man er mere end en der arbejder på et projekt.

En god bog med en masse information om brugen af CVS findes her:
<http://cvsbook.red-bean.com/>

- Jacob Atzen