sang
Fra : Battlefield´s

Dato : 08-12-02 11:38

Hej
Jeg fik en mail fra en ung sangskriver, der havde skrevet en sang om sin kat
som desværre var død af nyregrus.
Hvis nogle er interesserede kan sangen høres på hans hjemmeside:
http://www.michaelstaun.dk/
under musik, sangen hedder Bimse.
Hilsen Vibeke

Fra : Jynis

Dato : 08-12-02 16:31

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kat
> som desværre var død af nyregrus.
> Hvis nogle er interesserede kan sangen høres på hans hjemmeside:

Jeg vil nu ikke lige høre sangen, men det er altid trist at sige farvel til
sit dyr. Jeg vil blot gøre opmærksom på at nyregrus kan forekomme på grund
af forkert ernæring. Vi vil jo alle give vores dyr det bedste at spise .
Nogle giver deres katte alt for meget kødproduketer på dåse. Det er også
udemærket mad, der skal bare andet til, grønsager, ris eller andet. Tænk på
vores egen madpyramide.
Venlig hilsen
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 08-12-02 17:00

Hej Jytte
Hvorfor vil du ikke høre sangen? Den er lidt i stil med Allan Olsens sange.
Altså en slags visesang.
Bortset fra det har du da ret i at det er vigtigt hvordan vi fodrer vores
katte, men nu kender jeg slet ikke sangeren og ved derfor ikke hvordan han
har fodret sin kat.
Mange hilsner Vibeke

Fra : Jynis

Dato : 08-12-02 19:29

> [...]
> katte, men nu kender jeg slet ikke sangeren og ved derfor ikke hvordan han

Hej igen . Jeg kan desvære ikke høre sangen . Jeg har ikke noget lydkort
eller hvad det nu hedder.Hej hej
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk