Artikel EB JBH søndag scannet
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-12-02 11:26

....og lagt i news:dk.binaer.
Beklager størrelsesforskellen på de to billeder, men som bekrevet ville min
OE ikke poste den i oprindelig størrelse. Håber I dog alligevel kan tyde
den.

MvH Aragorn_dk

Fra : Jette

Dato : 08-12-02 18:03

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> ...og lagt i news:dk.binaer.
> Beklager størrelsesforskellen på de to billeder, men som bekrevet ville
min
> OE ikke poste den i oprindelig størrelse. Håber I dog alligevel kan tyde

Jeg vil meget gerne gengive den på vores hjemmeside... Kunne jeg få dig til
at uploade artiklen til ftp.omnix.dk/incoming

I tilfælde af du ikke ved hvordan, skriver jeg det lige her:

Start Stifinder og find frem til billedfilen
Højreklik på filen og vælg "Kopier"
Skriv ftp.omnix.dk i Stifinders adresselinie - tryk [Enter] og dobbeltklik
på mappen "Incoming"
Højreklik og vælg "Sæt ind"

Her skulle det ikke være noget problem med størrelsen.

Mvh. Jette

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 08-12-02 18:21

On Sun, 08 Dec 2002 18:03:15 +0100, Jette wrote:
> Jeg vil meget gerne gengive den på vores hjemmeside...

Nu er det jo ikke for at være en party pooper, men husk nu lige at få
tilladelse af journalisten. Men på den anden side er det jo ofte nemmere
at få tilgivelse end tilladelse :)

Carsten Sørensen

Fra : Mette M

Dato : 08-12-02 18:48

"Carsten Sørensen" <t1igohb9902@sneakemail.com> wrote in message

> Nu er det jo ikke for at være en party pooper, men husk nu lige at få
> tilladelse af journalisten. Men på den anden side er det jo ofte nemmere
> at få tilgivelse end tilladelse :)

Nemmest ville være at lægge link på jeres side;
Der er også henvist til en helt masse iøvrige links med artiklerne

mvh.
Mette

Fra : Jette

Dato : 08-12-02 19:25

"Mette M" skrev:
> Nemmest ville være at lægge link på jeres side;
> Der er også henvist til en helt masse iøvrige links med artiklerne

Hvordan hulan fandt du den, hi!

Jeg gav op efter 15 minutters suferi på siden... men det er nok mig der er
blind

Mvh. Jette