Inkjetprintere
Fra : Per Hansen

Dato : 07-12-02 01:43

Er der nogen i gruppen der har erfaring med hvilken inkjetprintere til
foto/fotolignende udskrifter, der er bedst i forhold til prisen, ikke mindst
"blækprisen".
Jeg tænker på HP / EPSON eller lignende.

Fra : Calle.

Dato : 08-12-02 03:48

Per Hansen wrote:
> Er der nogen i gruppen der har erfaring med hvilken inkjetprintere til
> foto/fotolignende udskrifter, der er bedst i forhold til prisen, ikke
> mindst "blækprisen".
> Jeg tænker på HP / EPSON eller lignende.

Mine forældre har lige købt Canon S750 efter at have slidt en Canon 6100 op.
S750 laver gode billeder, ovenikøbet kan den lave kant til kant. Den er
hurtig ved alm udskrift.
Da min mor skriver festsange (ofte flere om ugen) printer hun meget, og har
aldrig haft problemer indtil nu.
Grunden til hun skiftede var at den meldte spildblækbeholder fuld, og det
var billigere at kobe en ny end at få den lavet.
Fordelen ved Canon er at man kan skifte en farve ad gangen, da det ofte kun
er en farve man løber tør for.

--
Automatik Mekaniker
Calle