Normalt??
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 08-12-02 02:30

Hej
Jeg har haft varme problemer med at min compuer frøs i spil. Nu er har vi så
sat eksra blæsere i og det har virket i lang tid. Men så her i aftes der
frøs den så en gang, nu har jeg spillet lidt og den er ikke "låst/frøs/
siden. Men er det normalt at når man har spillet meget af den så fryser? Det
var forresten i Counter STrike!!

/Mick

__________________________________________________________________ Mick
Lyngø Larsen ICQ#: 147997112 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Devast8or

Dato : 08-12-02 03:09

Tjekkede du temperaturen da den var gået kold? Så burde det være nemt at se
om det stadig var varmen der var problemet.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 08-12-02 11:07

Hmm nejd et glemte jeg men det gør jeg hvis det sker igen!!