godt, flot keyboard
Fra : sune vuorela

Dato : 07-12-02 16:47

hep!

Der skal stå tastatur på min ønskeseddel til julemanden i år...
Men jeg kan ikke rigtigt finde et, der tilfredsstiller mit behov.

Det skal være flot - dvs. sort / sølv
Tasterne skal sidde som de altig har gjort - også print screen/scroll
lock/break. Der skal ikke være alt det her multimediabavl med. Altså
plain, simple and beautiful.

Det skal forøvrigt ikke være trådsløst!

Jeg har kigget på lidt af hvert:

Microsoft: På deres sorte keyboard har de lavet sjove ting med
insert/delete/home - knapperne. Det er desuden trådløst.

Amitech: Egentlig meget godt - bortset fra deres www-knap som sidder
på det sted på højre shiftknap, som jeg oftest bruger.

Compaq: Kommer tættest på mine ønsker, dog er der lidt
multimedieknapper, men de gør ikke tastaturet alt for stort.
Jeg kan dog ikke lide at der står compaq på det.

EDB-priser kan ikke rigtigt hjælpe mig...

Håber at der er nogen her, der kan!
--
Sune

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-12-02 17:02

Kig efter Zippy på for eksempel www.prc-data.dk - måske kan du bruge det?

Mvh Thomas

Fra : Esben

Dato : 07-12-02 17:54

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> Compaq: Kommer tættest på mine ønsker, dog er der lidt
> multimedieknapper, men de gør ikke tastaturet alt for stort.
> Jeg kan dog ikke lide at der står compaq på det.

Det er et udmærket tastatur ellers. Hvorfor kan du ikke lide at der står
Compaq på?

--
Esben

Fra : Martin Liversage

Dato : 09-12-02 02:51

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message
> [...]
> Tasterne skal sidde som de altig har gjort - også print screen/scroll
> lock/break. Der skal ikke være alt det her multimediabavl med. Altså

Det her opfylder ikke dine krav:
http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=158
Og det gør det her heller ikke:
http://www.chieftec.com/products/Keymice/Keyboard.htm

Men de er begge rimeligt flotte i sort/sølv. Jeg kan dog ikke anbefale
Chieftec tastaturet da de har monteret en lysdiode på tastaturet som blinker
irriterende hver gang man trykker en tast.

--
Martin

Fra : sune vuorela

Dato : 10-12-02 09:35

On Sat, 07 Dec 2002 16:46:45 +0100, sune vuorela <nospam@vuorela.dk>
wrote:

> [...]
>Tasterne skal sidde som de altig har gjort - også print screen/scroll
>lock/break. Der skal ikke være alt det her multimediabavl med. Altså

Hvad nu hvis jeg går på kompromis med farven (og maler det selv)

Hvad fås der så?

--
Sune

Fra : Brain

Dato : 09-12-02 22:49

Jeg ville mene at Logitech's tastaturer er velegnede, der er dog nogle
multimediaknapper:

http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/productlist&crid=24&countryi
d=4&languageid=15

der er den sorte/sølv med tråd: Internet NavigatorT Keyboard Special
Edition

og den lækre trådløse med mus: Cordless Desktop® Optical
der ligeledes er sort/sølv.

Jeg bruger selv Cordless Desktop® Optical og er meget glad for det.

> [...]
> Jeg kan dog ikke lide at der står compaq på det.
>

> EDB-priser kan ikke rigtigt hjælpe mig...

begin 666 spacer.gif
`
end