Artikel fra EB om JBH scannet...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-02 13:59

....og lagt i News:dk.binaer.
Det er ikke zipfiler som jeg ved et uheld kom til at skrive.
Godt gået, Marianne!!!

MvH Aragorn_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-02 14:02

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> ...og lagt i News:dk.binaer.
> Det er ikke zipfiler som jeg ved et uheld kom til at skrive.
> Godt gået, Marianne!!!
>
> MvH Aragorn_dk

....oooog jeg glemte osse lige at sige at der er 4 filer i alt:

jbh_eb_dec_7_2002_0.jpg - 97,6 kb
jbh_eb_dec_7_2002_1.jpg - 170,3 kb
jbh_eb_dec_7_2002_2.jpg - 108 kb
jbh_eb_dec_7_2002_leder.jpg - 134,5 kb

- mere til jer, der har modem og evt. kunne være interesseret i at hente
filerne.

MvH Aragorn_dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-12-02 14:29

Jeg siger tak. Det var jo en glimrende artikel.
Og stakkels stakkels JBH får ikke sin post, så han kunne ikke forsvare
klagerne over ham. P&T skulle skamme sig *g*

Hvor er han dog en usympatisk menneske. Det er da vist på tide der ryger et
par mere af hans klinikker.

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-02 14:39

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> [...]
> klagerne over ham. P&T skulle skamme sig *g*
>
> Hvor er han dog en usympatisk menneske. Det er da vist på tide der ryger
-snip-

Enig!
Skal det være kaliumpermanganat eller Semtex? Just kidding!
(- begge dele er sprængstoffer.)

MvH Aragorn_dk

Fra : goofy

Dato : 07-12-02 15:22

Hej
> Skal det være kaliumpermanganat eller Semtex? Just kidding!
> (- begge dele er sprængstoffer.)
Bare du sørger for at der ingen dyr( altså de firbenede ) er i
klinikkerne, såååååååå

(Just kidding to)

Steen Vinbæk

Fra : Steffler@Home

Dato : 07-12-02 17:02

> Enig!
> Skal det være kaliumpermanganat eller Semtex? Just kidding!
> (- begge dele er sprængstoffer.)

Enig. Men nu ER Kaliumpermanganat jo ikke et sprængstof.
Altså ikke før du tilsætter en accelerator ihvertfald .. Men det
er nok for meget OT

HTH

/S

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-02 17:08

"Steffler@Home" <steffen.hansen@dba.dk> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
-snip-
> Enig. Men nu ER Kaliumpermanganat jo ikke et sprængstof.
> Altså ikke før du tilsætter en accelerator ihvertfald .. Men det
> [...]

....lidt!
Det er nu osse effektivt i vand - som farvestof!

MvH Ara_dk

Fra : Steffler@Home

Dato : 07-12-02 17:20

> "Steffler@Home" <steffen.hansen@dba.dk> wrote in message
> -snip-

> ...lidt!
> Det er nu osse effektivt i vand - som farvestof!

Spørg lige om jeg har brugt noget der liger en 12-15 timer
på at fjerne sådan noget lilla stads fra mine forældres trappe

/S

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 07-12-02 16:06

On Sat, 07 Dec 2002 13:58:34 +0100, Aragorn Elessar wrote:
> Godt gået, Marianne!!!

Også herfra, SMUKT siger jeg bare :) Sidder her og klapper af begejstring
i mine små hænder. Dagens gode nyhed (I ved hvad jeg mener)

Det varmer at se at når man (Marianne) er udholdende nok er det muligt at
gøre en forskel. Tillykke, du er simpelthen for rå :)))

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-12-02 16:29

Som lidt "glasur på kagen" har jeg lige fået en mail fra
en af JBH's uheldige klienter, de har idag haft besøg af en journalist og
fotograf fra Ekstra Bladet, så der kan ventes en opfølgning imorgen

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 07-12-02 21:02

Hej Marianne
Fedt nok og godt gået som sædvanlig. Nu må vi så håbe at "min avis"
fortsætter opfølgningen
Nu er det godt nok kun min hverdagsavis, så man må ud i den kolde blæst og
hente uff. Så kan det jo være man samtidig kan luffe ind i Remissen i
morgen, nu når man alligevel er ude
Hilsen Denise

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ast4cb$sj1$1@sunsite.dk...

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-12-02 17:02

Hvor er han dog bare utiltalende og plat at høre på!
Selv folk der ikke har en klap forstand på dyr, kan da se han lyver....
Han skulle simpelthen ikke have lov til, at have med dyr at gører...

Jeg synes du har gjort et meget stort og flot arbejde Marianne!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 07-12-02 17:37

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> ...og lagt i News:dk.binaer.
> Det er ikke zipfiler som jeg ved et uheld kom til at skrive.
> Godt gået, Marianne!!!
>
> MvH Aragorn_dk

God og interessant læsning, tak for det. Og dejligt at se en anden dyrlæge
stå frem og udtale sig, -i dette tilfælde endda "min egen" dyrlæge, som jeg
har stor respekt for.
Og endnu et skulderklap til Marianne, du er missernes Mother Theresa

MVH Mette (og Kina og Rosinen, der ikke ved, at de netop skal på besøg hos
Per Nyvang på mandag...snip snip