Tru64: Hvordan ser man aktive interfaces?
Fra : Troels Arvin

Dato : 05-03-01 00:16

På Tru64:

Hvordan ser man, hvilke netværksinterfaces (eth*), der p.t. er oppe?

Fra : Alex Holst

Dato : 05-03-01 04:42

Troels Arvin <troels@arvin.dk> wrote:
>På Tru64:
>
>Hvordan ser man, hvilke netværksinterfaces (eth*), der p.t. er oppe?

Rent gaet: netstat -i

Fra : Peter Makholm

Dato : 05-03-01 08:18

"Troels Arvin" <troels@arvin.dk> writes:

> Hvordan ser man, hvilke netværksinterfaces (eth*), der p.t. er oppe?

Nu har jeg aldrig været på en Tru64, men på OSF/1, hvoraf Tru64 er den
sidste rest, virker "/sbin/ifconfig -a" ganske godt. Ikke så oplysende
som under linux, men nok til bare at se hvad der er oppe.

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/