Hjælp.....der starter et jetjager ;-(
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 07-12-02 13:26

Når jeg starter min Samsung CD-R/RW-224B lyder det nærmest som et fly der
letter, den er kun ca 3 mdr gammel, og den har i forvejen drillet med at den
ikke kunne læse det den selv har brændt på en skive før efter den blev
genstartet.
Jeg er ikke meget for at skille den pc ad selv (dårlige erfaringer) men er
der noget bud på hvad der kan være galt ?

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Peter T.

Dato : 07-12-02 17:44

Kirsten Lehd wrote:

> men er der noget bud på hvad der kan være galt ?

Der opstår måske resonans i ophænget mellem cddrev og metalkabinet. Få en
fingersnild ven til at stramme alle skruer i metalskelettet for dig.
En anden, men mindre mulig årsag kan være slør i selve drevet, og så kan du
se om du kan bytte det. Men tjek først alle skruer.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"