Delvis off topic: signatur
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 06-12-02 13:09

Da jeg ikke trods mine mere end 20 års "skolegang" helt kan finde ud af
etiketten for signaturer vil jeg spørge gruppens smagsdommere om
nedenstående kan godkendes i henhold til etiketten. Hvis jeg ikke får et
fornuftigt svar, så spørger jeg Lomborg!

Poul Evald Hansen
Hjemmeside: http://www.danbbs.dk/~gro_poul/index.htm

Valueing activities which will undermine the natural basis of production
and Life- which is in turn the basis of valueing itself -- is without
sense. It is the same as writing out bills nobody will be able to pay.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 06-12-02 13:17

"Poul Evald Hansen" <cft6753@vip.cybercity.dk> writes:

> Da jeg ikke trods mine mere end 20 års "skolegang" helt kan finde ud af
> etiketten for signaturer vil jeg spørge gruppens smagsdommere om
> nedenstående kan godkendes i henhold til etiketten.

Det rigtige sted at spørge ville være dk.admin.netikette :)
Reglerne er simple:
- maksimalt fire linjers højde
- maksimalt 72 tegns bredde
- adskilles fra kroppen af beskedden af en linje der kun indeholde "-- "
(minus, minus, mellemrum)

Læs mere på <URL:http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>

> [...]
> and Life- which is in turn the basis of valueing itself -- is without
> sense. It is the same as writing out bills nobody will be able to pay.

Bredden er god nok, højden er for stor, og adskilleren er helt galt.

(Fut: dk.admin.netikette)

Håber det hjælper :)
/L