Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lån af penge
Fra : M

Dato : 05-12-02 19:28

Nu har der været så mange spørgsmål af dette.
Og nu spørger jeg også,(belastende ikke)
Jeg står og mangler ca 35000,- her og nu
Jeg ejer ikke noget
Jeg er i RKI indtil midt 2003
Er der nogle der kan hjælpe????????
MVH
Morten

Fra : Thomsen, K.

Dato : 05-12-02 19:59

Brug 2 kr på en tipskupon - sørg for at ramme 13 rigtige. Så skulle der være
en rimelig chance for at få pengene. (dog ville det i sidste uge ikke være
nok)

Venlig hilsen
knud

Fra : M

Dato : 05-12-02 22:49

underlig måde og hjælpe andre på

Fra : ebbe

Dato : 05-12-02 23:10

PostDanmark smed lige en brochure ind af døren ...

Hvorfor fedte for din bankrådgiver, når du kan låne op til 40.000 kr. og få kontanter i
hånden på 15 min.
på posthuset.
Du skal IKKE vise nogen dokumentation, du er fri for at blive kikket over skulderen af
en "nærrig" bankrådgiver,
desværre må du ikke være nævnt i RKI, så se at få rent bord med dem først

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-02 15:55

M skrev:
> underlig måde og hjælpe andre på

Korrekt

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Thomsen, K.

Dato : 06-12-02 17:05

> underlig måde og hjælpe andre på

Næ - hvorfor det ? Du kan da ikke forvente at nogen her vil smide et større
beløb efter en totalt ukendt person, som ovenikøbet er kommet i RKI vel.

Den bedste løsning er faktisk hårdt arbejde - vask gulve om morgenen og tjen
dine penge selv i stedet for at forsøge at platte dem fra andre.

Venlig hilsen
knud

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-02 15:55

Thomsen, K. skrev:
> Brug 2 kr på en tipskupon - sørg for at ramme 13 rigtige. Så skulle
> der være en rimelig chance for at få pengene. (dog ville det i sidste
> [...]

Svar kan ike bruges til noget.

Fra : NDan

Dato : 06-12-02 18:20

Magen til nedladende svar skal man lede længe efter.
Selvglad, egoistisk - ja hvad kan man sige om Knud!!!

NDan

Thomsen, K. <0912555@iname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aso7ih$428$1@sunsite.dk...

Fra : Thomsen, K.

Dato : 06-12-02 18:33

"NDan" <ndan@c.dk> skrev i en meddelelse
> Magen til nedladende svar skal man lede længe efter.
> Selvglad, egoistisk - ja hvad kan man sige om Knud!!!

kære ven - det har intet med egoisme at gøre - jeg lægger bare den samme
vurdering for dagen som eventuelle kreditgivere ville finde frem. Kast
aldrig gode penge efter dårlige !

Venlig hilsen
Knud

Fra : MOGP

Dato : 06-12-02 19:11

"Thomsen, K." <091255antispam@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> kære ven - det har intet med egoisme at gøre - jeg lægger bare den samme
> vurdering for dagen som eventuelle kreditgivere ville finde frem. Kast

Der vil jeg godt have lov til og sige noget KNUD
Jeg har det sidste 1/2 år banket 800.000,- af på
min gæld(solgt hus og betalt nogle ud)og til og med
blivet flået i skat også. Så jeg vil da mene jeg gør
mit til og blive gældsfri, men trænger til lidt luft nu
men sådan noget kan du ikke forstå, selv om man
er kommt i RKI behøver men ikke og værre idiot
MVH
Morten>

Fra : Thomsen, K.

Dato : 06-12-02 19:23

"MOGP" <mgm1206@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men sådan noget kan du ikke forstå, selv om man
> er kommt i RKI behøver men ikke og værre idiot

Det er al ære værd at du har banket 800.000 af på en gæld - men så kan du
vel også klare de sidste 35.000 inden du absolut skal ud og skifte ny gæld.

Venlig hilsen
knud

Fra : Thomsen, K.

Dato : 06-12-02 19:26

> [...]
> men sådan noget kan du ikke forstå, selv om man
> er kommt i RKI behøver men ikke og værre idiot

Hvad angår skatten bliver du nok ikke mere flået end vi andre - det er bare
jammerligt at høre på.
Du betaler de samme procenter og har de samme fradrag, som alle andre.
Jeg betaler min skat (med glæde) og uden at kny - selvom det er flere
100.000 kr pr. år.

Venlig hilsen
Knud

Fra : MOGP

Dato : 06-12-02 19:49

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Knud
> Det med skatten er jeg ikke enig med dig i.
De laver og i reglerne med tilbagevirkende kraft
og det er det samme som du har købt et tv og 1
år efter får du en ekstra regning på da det er steget
med tilbagevirkende kraft. sådan fungere skatteloven
i Danmark, og endvidre så hvis man har løbet hurtigt
længe så er man nød til og få et hvil!!!!!
MVH
Morten

Fra : Thomsen, K.

Dato : 06-12-02 20:05

> [...]
> i Danmark, og endvidre så hvis man har løbet hurtigt
> længe så er man nød til og få et hvil!!!!!

Jamen - så lad os lige høre hvilke regler, som er lavet med tilbagevirkende
kraft (og som skulle have ramt dig)

Venlig hilsen
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-02 20:20

Thomsen, K. skrev:

> [...]
> Du betaler de samme procenter og har de samme fradrag, som alle andre.
> Jeg betaler min skat (med glæde) og uden at kny - selvom det er flere

Hmmmm er du da direktør i et større selskab siden den høje skat?

Hvis det er tilfældet du virkeligt betaler så meget i skat, så skulle du
prøve at have en "normal" indkomst så kunne du dele ud af erfaringen med
at skulle vende hver krone inden den bruges.

Fra : Thomsen, K.

Dato : 06-12-02 23:38

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er tilfældet du virkeligt betaler så meget i skat, så skulle du
> prøve at have en "normal" indkomst så kunne du dele ud af erfaringen med
> at skulle vende hver krone inden den bruges.

Jeg har et ganske almindeligt job og bor i lejebolig, så jeg heller ikke har
nogen væsentlige fradrag. Derfor må jeg betale 2-300.000 kr. hvert år i
indkomstskat. Derudover naturligvis moms af afgifter af det jeg bruger.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-12-02 19:41

> [...]
> nogen væsentlige fradrag. Derfor må jeg betale 2-300.000 kr. hvert år i
> indkomstskat. Derudover naturligvis moms af afgifter af det jeg bruger.

Hvis du tror, at et ganske almindeligt job kaster 2-300.000 af sig, så
mangler du nu noget realitetssans. Der er faktisk rigtig mange i dette land
med almindelige job, der aldrig ser tallet 300.000 på deres selvangivelse -
og dermed slet ikke i kolonnen "betalt skat". Så kom lige ned på jorden
igen, ikke?

Mvh Maria

Fra : Thomsen, K.

Dato : 08-12-02 08:03

> [...]
selvangivelse -
> og dermed slet ikke i kolonnen "betalt skat". Så kom lige ned på jorden

De allerfleste har vel minimum 100 kr i timen - og så er de første 200.000
pr. år hjemme ved et almindeligt fuldtidsjob.
Naturligvis er der mange som ikke har så mange timer eller en lidt lavere
løn, men 2-300.000 kr om året i indtægt er altså ikke særligt usædvanligt.
Det er ganske vist, hvad jeg betaler i indkomstskat, men med ca. 550-650.000
årlig indkomst er det (desværre) vilkårene - og jeg hører altså langt fra
til de højest lønnede i min branche.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Chevy Power

Dato : 06-12-02 00:31

> [...]
> Nu har der været så mange spørgsmål af dette.
> Og nu spørger jeg også,(belastende ikke)
> Jeg står og mangler ca 35000,- her og nu

Prøv de forskellige "lynlån" der findes, de tjekker sjældent hos RKI...
--
Brian Sørup

fjern XXX fra min mailadresse

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-02 15:54

M skrev:
> Nu har der været så mange spørgsmål af dette.
> Og nu spørger jeg også,(belastende ikke)
> Jeg står og mangler ca 35000,- her og nu
> Jeg ejer ikke noget
> Jeg er i RKI indtil midt 2003
Tag dig ikke af de andre svar i gruppen, de har aldrig været i knibe,
jeg ved hvad det drejer sig om.
Du kan ikke låne penge nogen steder ( alm steder) uden en kautionist, så
tænk over det, om der er evt en som vil kautionere for dig, ellers er
det dybt godnat...