Rytter søges nord for Randers
Fra : Familien Nannerup

Dato : 06-12-02 18:34

Vi har 2 dejlige islænder som trænger til noget motion,
vi er en travl familie der mangler tid til at ride - tilbydes
gratis ridning i naturen.

Jeg har en stor datter på 11 år der kunne tænke sig at følge med nogle
gange, så det jeg har i tankerne er at du er en ung pige på ca. 14-17 år der
kan ride/sadle op uden
hjælp fra en voksen.

Susanne Nannerup
Glenstrup ved Hanest

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 07-12-02 16:48

"Familien Nannerup" <fam.nannerup@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en stor datter på 11 år der kunne tænke sig at følge med nogle
> gange, så det jeg har i tankerne er at du er en ung pige på ca. 14-17 år

Uha, det lyder fristende! Kan i ikke bruge en mand på 28 i stedet?

Jeg er praktisk taget vokset op et stenkast fra Handest, men bor i Hobro nu.
Hvilken bus skal jeg med?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : tnf