kasterering
Fra : Musen

Dato : 05-12-02 20:58

Hej
Er der nogen der ved sådan cirka hvad det koster at få kastereret en lille
bitte sheltlænderhingst? Jeg overvejer nemlig at købe sådan en, da jeg vist
har solgt min nordbagge på lørdag, og jo skal have noget selskab til den
anden.
Er der iøvrigt nogen der har erfaring med den slags som selskab?
Hilsen Musen

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 06-12-02 23:12

"Musen" <xxmivse@sol.dkxx> wrote in message
> [...]
> anden.
> Er der iøvrigt nogen der har erfaring med den slags som selskab?

Hejsa

Det koster ca. 1500 kr for at få ham kasteret, vi fik gjort det sidste år.

Hilsen

Jimmie