Hestemøg container
Fra : Paw B. Jensen

Dato : 05-12-02 07:15

Hej

Jeg har hørt at der skulle findes forskellige vognmænd, som leverer, og
afhenter/tømmer en container, som man kan deponere "efterladenskaberne" i.
Bl.a. en der skulle hedde P.O.P. Nielsen, og være fra Bagsværd.
Jeg har søgt overalt, men kan hverken finde ham eller for den sag skyld
andre.
Nogen der kender til det ???
Og evt. ved hvad det koster ???

På forhånd tak for hjælpen.

Paw

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 05-12-02 10:11

Hejsa.

Også hvis der er nogle det kender til en i Jylland.
V H Gitte

Fra : Anet

Dato : 05-12-02 16:53

Hejsa til alle her i gruppen

Det med en container til hestemøg er en genial ide´. Jeg har min egen
container som jeg har købt og betalt og så en gang om året når der er høstet
på marken så får vi kørt containeren derud for at få den tømt. Før kørte vi
den ind på det der hedder Kavo som modtager haveaffald, hestegødning osv.
Der er bare lavet det nu derinde at det koster penge at komme af med sin
hestegødning efter vægt og det kan så hurtigt blive en halvdyr fornøjelse.

hilsen

Anet

Fra : K Bardrum

Dato : 06-12-02 20:52

P O Nilsen står i tillefonbogen under Vognmand under København´s området
Hilsen Kjeld på Lolland

Fra : A.M.Jensen

Dato : 15-12-02 18:44

Jeg bruger Vindekilde
Jeg har min egen container og giver 1250,00 kr får at få den tømt,
jeg ved at man også kab leje containeren hos dem.
Du kan kigge på deres hjemmeside www.vindekilde.dk

MVH
Annette