MS Windows
briani 27239
Fejl i windows Mediaplayer - kan ikke afsp~
Fra : ha

Dato : 04-12-02 15:15

Hej, min mediaplayer ver. 8.00.00.4487 kan ikke afslippe hverken
filmsklip eller musik.
Jeg får en fejlmeddelelse/fejlrapport som jeg ikke umiddelbart
har kunnet finde noget anvendeligt i. Jeg har forsøgt at søge
på google, så mit spørgsmål er følgende:
Kan Windows Mediaplayer afinstalleres fuldstændigt, også
version 6, som ej heller fungerer.

mvh
ha

Fra : Madsen

Dato : 05-12-02 03:44

ha skrev:

> Jeg får en fejlmeddelelse/fejlrapport som jeg ikke umiddelbart
> har kunnet finde noget anvendeligt i.

Du skulle vel aldrig ske at have Nimo Codec Pack installeret?
Hvis du har, så prøv evt. at afinstallere den og se om MediaPlayer
stadig kokser.

Madsen.

Fra : ha

Dato : 05-12-02 10:20

> Du skulle vel aldrig ske at have Nimo Codec Pack installeret?

Hmmm

> Hvis du har, så prøv evt. at afinstallere den og se om MediaPlayer
> stadig kokser.

Det gør den ikke.

Takker.

mvh
ha

Fra : Madsen

Dato : 05-12-02 14:08

ha skrev:

[Nimo Codec Pack]

> Det gør den ikke.

Prøv så evt. om du kan bruge indlæggene i tråden 'Mediaplayer...'
fra d. 24 Nov. til noget. Her er nævnt nogle alternativer til Nimo
og også noget om hvad man skal undlade at installere, hvis man
vælger Nimo. <news:arrbqu$1ldi$1@news.cybercity.dk>

Madsen.

Fra : ha

Dato : 05-12-02 15:19

> [...]
> fra d. 24 Nov. til noget. Her er nævnt nogle alternativer til Nimo
> og også noget om hvad man skal undlade at installere, hvis man

OK, takker, det var fordi jeg havde installeret rub og stub.

Tak igen.

mvh
ha