MS Windows
briani 27239
Pakkeværktøj
Fra : [DK]XoDeus

Dato : 04-12-02 14:17

Hej med jEr.
Ved ikke rigitg om det er her jeg skal spørge!
Men jeg leder efter et program til windows som kan pakke flere biblioteker
fyldt med filer ind i pakkede filer.
Altså at jeg har mulighed for at vælge flere biblioteker og det kommer ud i
flere filer med samme navn som biblioteket
ex.
Jeg vælger
as3
dokumenter
ftp
appz
så kommer den ud med
as3.[pakket]
dokumenter.[pakket]
ftp.[pakket]
appz.[pakket]
Findes der programmer der kan opfylde mit ønske??

//XoDeus

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 12:01

[DK]XoDeus skrev blandt andet:

> [...]
> Altså at jeg har mulighed for at vælge flere biblioteker og det
> kommer ud i flere filer med samme navn som biblioteket

Det kan Total Commander - tidligere Windows Commander.
http://www.ghisler.com/

--
vh
Ole C