dos-kommandoen til netværk message
Fra : john

Dato : 04-12-02 19:22

Jeg har hørt om at der findes en program eller en DOS kommandoen som gør at
man kan sende message rundt til Windows styresystem som en form for pop up
dialog kasser.

Der skulle evt. ikke være nogen som kan huske hvilken kommandoen det drejer
sig om

Mvh.

John

Fra : Jens Andersen

Dato : 04-12-02 19:39

john <nuclear75@hotmail.com> wrote:
> [...]
> form for pop up dialog kasser.
>
> Der skulle evt. ikke være nogen som kan huske hvilken kommandoen det

net send
men det virker svjv. kun i windows 2000 og nyere (dvs. sikkert også nt4).
Disse beskeder er winpopup kompatible (dette program har ligger i windows siden hmm, win3.11?)
Mvh Jens Andersen

Fra : Henrik

Dato : 05-12-02 10:59

> men det virker svjv. kun i windows 2000 og nyere (dvs. sikkert også nt4).
Øhh nt4 er vist lidt ældre end win2k.

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Pavel Sokolov

Dato : 06-12-02 02:52

> [...]
> Disse beskeder er winpopup kompatible (dette program har ligger i windows siden hmm, win3.11?)

Take a look to LanTalk XP
http://www.lantalk.net