Advanced Guestbook 2.3.1 (PHP/MySQL)
Fra : DN

Dato : 06-12-02 15:44

hejsa

jeg forsøger at sætte Advanced Guestbook 2.3.1 op på mit domæne
men kan ikke få den til at virke er der en der kan hjælpe mig?
jeg får denne fejl når jeg forsøger at installer gæstebogen via
install.php

MySQL Error : Cannot connect to database
Error Number: 2005 Unknown MySQL Server Host 'dianna.dk ' (0)
Date : Fri, December 6, 2002 14:47:48
IP :
Browser :
Referer :
PHP Version : 4.2.3
OS : WINNT
Server :
Server Name :

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karsten H.

Dato : 08-12-02 11:26

DN <admin@dianna.dk> wrote in news:asqd36$b1i$1@sunsite.dk:

> [...]
> install.php
>
> MySQL Error : Cannot connect to database
> Error Number: 2005 Unknown MySQL Server Host 'dianna.dk ' (0)

Du skal tage far på din udbyder, og høre hvad deres mysql-server hedder,
for dianna.dk hedder den ikke.
Alternativt kan du prøve at fjerne mellemrummet du har efter .dk.

--
Karsten H.
Som har skrevet sin mail-adresse baglæns for at narre fjenden i Aalborg.