waders godt råd
Fra : Erik Henrichsen

Dato : 04-03-01 20:05

Hej,

Jeg skal ud og købe neoprene waders og behøver et godt råd! Bilka/Aalborg
har tilbud på standard Ron Thomsen og titanium til hhv 599,- og 899,-

Nogle erfaringer med disse? Er det et godt køb?

jeg skal til ordrup næs om 3 uger og vil gerne kunne holde varmen.

Tak på forhånd!

mvh
Erik henrichsen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 05-03-01 03:48

"Erik Henrichsen" <e_henrichsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal ud og købe neoprene waders og behøver et godt råd! Bilka/Aalborg
> har tilbud på standard Ron Thomsen og titanium til hhv 599,- og 899,-
>
> Nogle erfaringer med disse? Er det et godt køb?

Personligt fortrækker jeg et par billige waders i rimelig kvalitet, så gør
det knapt så ondt, når pigtråden (eller andet) river et ordentligt hul i
dem.
Så vidt jeg ved, er Ron Thomson et udmærket par waders.

Mvh
Tonni Aagesen
--
For e-mail remove SPAM_ME_NOT
www.spyfluen.dk

Fra : Thomas Richard

Dato : 05-03-01 07:50

Hej Erik

Der har været en masse problemer med Ron Thomsen titanium, jeg har selv fået
byttet et par, og det samme har min fiskekammerat (2 par).

Nu har jeg de nyeste Ron T. waders og de har nu holdt tæt i ca. 8 mdr.

Hilsen Thomas

Fra : S. Mckinley

Dato : 05-03-01 12:50

Jeg har selv købt et par billige bilka waders for 5 år siden, og de holder
stadig! Men du skal sikre dig at der er filtsåler på, medmindre du wader på
ren sandbund!

Fra : Peter Schrøder

Dato : 05-03-01 13:35

Erik Henrichsen skrev...
> [...]
>
> Nogle erfaringer med disse? Er det et godt køb?
>
> jeg skal til ordrup næs om 3 uger og vil gerne kunne holde varmen.

Ron Thomson waders er lige så gode som deres stænger...
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Deaster

Dato : 05-03-01 14:24

"Peter Schrøder" <nosp@mplea.se> skrev i en meddelelse

> Erik Henrichsen skrev...

> Bilka/Aalborg

> Ron Thomson waders er lige så gode som deres stænger...
> --

Hmm, det var ikke så godt, så man nok hellere finde nogle andre waders.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 07-03-01 09:50

Hej,

Tak for rådene. Det lyder ikke som om R. Thomson er noget at løbe efter.

mvh
Erik