Problemer med EWIRE
Fra : FB

Dato : 06-12-02 15:14

Hej

Jeg har installeret softwaren til betalingssystemet EWIRE. Problemet er at
jeg får følgende fejl: "Status = 6"
Det fremgår ikke af deres manual hvad "Status = 6" betyder.

Jeg kan fint komme ind på demosiderne og kan også se hvor mange penge demo
brugeren har til rådighed. Det er selve transaktionen der går galt.

Jeg bruger deres medfølgende demo-script og har ikke ændret i deres kode
undtaget den personlige ID.
Jeg har installeret deres komponent to gange og fulgt deres manual 100%

Jeg har været i kontakt med deres supporter og de har slettet og tilføjet
nøgler i registreringsdatabasen på min 2000 server uden held.

Nu siger de at fejlen må være min og at de kun kan henvise til en af deres
tekniske partnere, som mod betaling måske kan løse problemet. De siger at i
9½ ud af 10 gange er fejlen hos kunden.

Spørgsmålet er nu om der her på nyhedsgruppen sider én med erfaringer med
Ewire og som måske kan hjælpe.

På forhånd tak

Finn Bennetsen, Web4me
bennetsen@web4me.dk

Fra : bennetsen

Dato : 08-01-03 21:53

Fejlen var nogle skjulte formateringskoder, som blev overført fra min
editor.

Finn Bennetsen, Web4me
bennetsen@web4me.dk

http://www.kandu.dk/