En gåde til de kvikke(-:
Fra : Tommy Andersen

Dato : 06-12-02 08:25

Jeg har arbejde en del med JAVA og ASP og en del af mit arbejdet er
resulteret i dette lille script.

<%
On Error Resume next
set javaObject = GetObject("java:licens")
strResult1 = javaObject.licensnr()
Response.Write "brugerlicensnr: " & (strResult1) & "<br>"
strResult2 = javaObject.antalbrugere()
Response.Write "antalbrugere: " & (strResult2) & "<br>"
strResult3 = javaObject.gdatotil()
Response.Write "licens gælder til: " & (strResult3) & "<br>"
strResult4 = javaObject.firmanavn()
Response.Write "Firmanavn: " & (strResult4) & "<br>"

if err.number> 0 then
response.write "DETTE ER IKKE EN ORIGINAL VERSION " & "<br>"
Else
Response.write "Ingen fejl" & "<br>"
end if
on Error goto 0

set javaObject = nothing
%>

mit problem er hvis man sletter Java Class filen, kan ASP stadievæk finde De
data jeg har gemt i Class filen,

HVORDAN FANDEN KAN DET VÆRE??????

Behandler ASP denne måde at lavet et object på som en applikation
variabel????

Det sjove er at hvis jeg rebooter webserver kan den ikke finde class filen

er der en måde at slette en applikation variabel på ved en alm. session
uuden at skulle reboote serveren??????????

TA (WolfDK)

Fra : Anders Lund

Dato : 06-12-02 00:07

"Tommy Andersen" <tadata@privat.dk> skrev i en meddelelse