problemer på last updated
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-12-02 13:10

Hej
Jeg har en side hvorpå der skal stå hvornår den sidst er
opdateret med nyt data fra en accesstabel. Jeg har følgende linie
jeg gerne vil have sat ind på siden. Men hvor skal den stå, og
skal den se ud som den gør for at virke på ovenstående
beskrivelse:

document.write("Sidst opdateret: " + document.lastModified);

PFH Tak
/Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-12-02 13:12

Thomas Pedersen wrote :

> [...]
> beskrivelse:
> document.write("Sidst opdateret: " + document.lastModified);

dette vil ikke give dig det ønskede. Du vil få datoen på det tidspunkt,
hvor filen sidst er opdateret - men ikke det tidspunkt, hvor der sidst er
indsat data fra din tabel. For at få det skal du i din tabel have et
"tidsstempel", hvor du holder øje med, hvornår hver række er blevet
tilføjet.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk - http://asp-faq.dk

Skriv venligst under det du svarer på og skær det overflødige væk.
Se evt hvorfor på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-12-02 10:26

> [...]
> indsat data fra din tabel. For at få det skal du i din tabel have et
> "tidsstempel", hvor du holder øje med, hvornår hver række er blevet

OK. Tak
Jeg prøver noget andet!