ASP på TDCs homex servere
Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-12-02 11:08

Kan man anvende ASP på de homeX.inet.tele.dk servere der følger med
abbonnementet?.

Ib Jakobsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-12-02 11:14

Ib Jakobsen wrote :

> Kan man anvende ASP på de homeX.inet.tele.dk servere der følger med
> abbonnementet?.

har du prøvet ?

Du kan lægge en .asp-fil op på deres server med følgende kode:

<%
   Response.Write "Hej Verden"
%>

Kør den nu via din browser. Hvis der kun står "Hej Verden", så kan du -
hvis der står hele ovenstående, så kan du ikke.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
if you are competing with the darknet, you must compete on the darknet's

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-12-02 12:21

Jesper Stocholm wrote:

> [...]
>
> Kør den nu via din browser. Hvis der kun står "Hej Verden", så kan du -
> hvis der står hele ovenstående, så kan du ikke.

Jeg har prøvet at uploade følgende:

<HTML>
<HEAD>

<TITLE>asp</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<%
Response.Write "<h1>Hello World!!!!!</h1>"
%>
<BR>
<%
Response.Write Now
%>

</BODY>
</HTML>

Gemt som "asp.htm". Og kaldt den fra hjemmesiden. Svaret var:

<% Response.Write "

Hello World!!!!!

" %>
<% Response.Write Now %>

Det der undrer mig var den ikke svarede ordret, men svarede "Hello
world!!!!!" skrevet med H1 størrelse.

Ib Jakobsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-12-02 12:40

Ib Jakobsen wrote :

> Jeg har prøvet at uploade følgende:
>

> Gemt som "asp.htm". Og kaldt den fra hjemmesiden. Svaret var:

din fil skal hedde "test.asp" ... altså med .asp som extension.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

FAQ for dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp : http://asp-faq.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-12-02 20:04

Jesper Stocholm wrote:

> din fil skal hedde "test.asp" ... altså med .asp som extension.

Det har jeg også prøvet. Det lader til at de ikke understøtter ASP.

Ib Jakobsen