Billedbeskeder
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-03-01 19:39

Hej NG !

Jeg ved godt at emnet nok har været oppe og vende et par gange før, men det
er først nu jeg har fået en Nokia, og er blevet aktuelt.
Hvor meget betaler man pr. billedbesked, og er det lige meget om der er
tekst med.
Jeg synes nemlig at når jeg sender billedbeskeder uden tekst for jeg også
2-3 rapport ?

En anden ting: Der findes vel ikke en måde hvorpå man kan deaktivere de
tilbage meldinger fra TeleDk's besked center (jeg har Telmore, men det er
vel det samme!)
Og jeg har en 3310 hvor "Transmission rapporter" står på "nej" !

På forhånd tak

--
Hilsen
Bjarke

Fra : Erik Einum

Dato : 04-03-01 22:30

Bjarke Ravn-Jonsen <wannabeNOSPAM@cool.dk> skrev
> [...]
> tekst med.
> Jeg synes nemlig at når jeg sender billedbeskeder uden tekst for jeg

En bildebeskjed er 2-3 meldinger (aldri mindre enn 2 tror jeg, men når vel
opp i 3 hvis det er litt tekst med).

> [...]
> er vel det samme!)
> Og jeg har en 3310 hvor "Transmission rapporter" står på "nej" !

Jeg kjenner ikke det danske systemet, men det er en kode man kan skrive
først i meldingen, husker dessverre ikke hva denne er, og vet ikke om det
virker med bildebeskjed. Jeg har leveringsrapporter på, men får likevel
ikke rapport når jeg sender bildebeskjed og visittkort (Telenor, Norge).

///Mvh. EE

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 04-03-01 22:49

"Erik Einum" <erik-ein@nospam.online.no> skrev i en meddelelse
[snip]

> [...]
> virker med bildebeskjed. Jeg har leveringsrapporter på, men får likevel
> ikke rapport når jeg sender bildebeskjed og visittkort (Telenor, Norge).
Man skriver *#1 i starten af beskeden. Det virker i hvert fald hos Debitel,
som jo også er på TDC's netværk....

Mvh. Jonas

Fra : Jens Bjerre

Dato : 05-03-01 20:35

Jonas Due Vesterheden <totalnirvana@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> [snip]

> Man skriver *#1 i starten af beskeden. Det virker i hvert fald hos

Mig bekendt er det *1#

Venligst,

Jens

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-01 15:40

Ja, det er *1#, og det virker fint med Telmore

Devast8or