Metaframe
Fra : Lars Hessellund

Dato : 06-12-02 00:19

Jeg har før læst om et MetaFrame tag der kan forhindre søgerobotter som
f.eks. google i at indeksere ens side, nogen der ved hvor jeg finder det?

---
Lars

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 06-12-02 06:28

Lars Hessellund wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg har før læst om et MetaFrame tag der kan forhindre søgerobotter som
> f.eks. google i at indeksere ens side, nogen der ved hvor jeg finder
> [...]

Jeg bruger følgende :

Mvh Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hessellund

Dato : 06-12-02 13:40

Mange tak...

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 07-12-02 16:35

> nogen der ved hvor jeg finder det?

Check www.metamaten.dk !
Der kan du finde alle de meta-tags du skal bruge !!

Juke