Cybercity ændringer
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 04-12-02 21:03

Vi bestilte i sin tid ADSL hos CC da vi der kunne dele forbindelsen legalt
mellem flere husstande. Nu ser jeg imidlertid dette i CCs Standard
abonnementsbetingelser ( version 1.3 ):

Misligholdelse
Videresalg, udleje, udlån, overdragelse m.m. af abonnementet til tredjemand.
Herunder netværksdeling med andre hustande.

Er der nogen der ved hvornår dette blev indført, eller om vi har taget fejl
hele tiden?

Mvh Thomas

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-12-02 22:15

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Herunder netværksdeling med andre hustande.
>
> Er der nogen der ved hvornår dette blev indført, eller om vi har taget

Mig bekendt har det altid været en del af Cybercitys betingelser, i hvert
fald så længe jeg kan huske tilbage (hvilket i dette tilfælde er ca. 2 år
)

*Rune

Fra : Finn S. Nielsen

Dato : 05-12-02 00:05

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Herunder netværksdeling med andre hustande.
>
> Er der nogen der ved hvornår dette blev indført, eller om vi har taget

Aner det ikke, men I kan da bare skifte over til Tiscali. De har ikke noget
imod det...

Finn

Fra : Steiner

Dato : 05-12-02 08:15

Nej Men til gengæld eksisterer de formentlig snart ikke længere
og har en NON eksisterende service- og er egnerelt opfattet som den ringeste
DSL leverandør herhjemme, upåagtet der stadig er få der tilbeder dem....

Steiner

Fra : Ole Stigaard

Dato : 07-12-02 23:55

"Steiner" <no spam@steiner.zap> skrev i en meddelelse news:3deefcd3$0$168$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>...og er egnerelt opfattet som den ringeste
> DSL leverandør herhjemme, upåagtet der stadig er få der tilbeder dem....

Målt på hvilke parametre?

Kundeservice (måske, efter sidste fyringsrunde)
Linjekvalitet
Oppetid
Pris
Ekstra-services (postkasser, News, webmail, hjemmesideplads o.a.)

-Eller hvad?
Jeg er Tiscali kunde. Jeg oplever ikke problemer med de ovenstående (bortset fra en enkelt kedelig sagsbehandling hos kundeservice).
Gør det mig til tilbeder?

--
Ole S

Fra : Nicolai

Dato : 08-12-02 00:57

> Kundeservice (måske, efter sidste fyringsrunde)
Ventetiderne til en udemærket kundeservice er og har altid været katastrofale.

> Linjekvalitet
Sparker røv.

> Oppetid
Sparker endnu mere røv. Det er simpelthen imponerende. Jeg vil gætte på at min ADSL linje gennem 2 år har haft nedetid på ca.
6 timer...

> Pris
Som alle andre.

> Ekstra-services (postkasser, News, webmail, hjemmesideplads o.a.)
Som alle andre.

Når jeg selv læser hvad jeg lige har skrevet, så flytter jeg nok ikke selvom det flere gange har været planen.
men damn det er træls med kundeservice HVIS man skal bruge dem...

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-12-02 15:01

Hej Nicolai, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Som alle andre.

Hvad angår bl.a. postkasser (POP3'ere) er de bestemt ikke ens. Der er
vist ikke andre steder, du kvit og frit kan oprette op til 9 ekstra
(pr. opkoblingsprodukt), dvs. 10 i alt pr. opkoblingsprodukt.
CC er rimelig med, da man der kan få 3 el. 5 i alt (jeg husker ikke
antallet), mens man hos fx TDC får én. Denne kan man så hægte 2-3
lasede aliaser på.

Til gengæld har TDC's newsserver klart landets bedste completeness i
binære grupper, hvis den ellers er i live. Omvendt er fx Tiscalis
newsserver både rap og klippestabil.

Om man så har brug for mere end en enkelt postkasse, binære grupper
etc. er så individuelt. Desværre er formentlig procentvis meget få
kunder klar over sådanne forhold. Specielt da når de når de kigger
efter en ISP første gang.

--
Hygge fra Århus - Rudi