IE6.1 og Skandiabanken ?
Fra : Casper

Dato : 05-12-02 00:37

Hej
Prøver lige denne gruppe, måske er jeg heldig at finde ligesindede.

Efter at jeg har opgraderet IE6 til IE6.1 kan jeg ikke logge på
Skandiabanken. Jeg har forsøgt med accept all cookies og har ledt efter
java settingsfejl. Jeg kan lige logge ind, men når jeg vælger i menuen så
kommer log-in dialogen igen.

Hvis jeg booter på anden disk med f.eks IE5.5 så virker alt.

BEC har ikke kunne løse problemet - kan I ?

--
Med Venlig hilsen

Casper

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 02:44

Casper skrev blandt andet:

> BEC har ikke kunne løse problemet - kan I ?

BEC-folkene er desværre ikke så skrappe - jeg havde også lidt bøvl lidt med
det på et tidspunkt.
Men sådan står det hos mig - (og det virker perfekt):
Under Funktioner>Internetindstillinger>Beskyttelse af personlige
oplysninger - tryk på Rediger i rammen Websteder. Jeg lagt hhv. "bec.dk" og
"skandiabanken.dk" ind og trykket på "Tillad"
Sådan burde det også virke for dig, hvis du ikke har lavet meget skrappe
restriktioner under Funktioner>Internetindstillinger>Sikkerhed - - og hvis
det ikke er et antivirusprogram eller en firewall der laver numre.
Endelig kan det vel også have noget at gøre med om java fungerer rigtigt. Du
kunne da prøve at geninstallere. Søg efter "msjavx86.exe" hvis du ikke har
den.
--
vh
Ole C

Fra : Casper

Dato : 05-12-02 03:23

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Sådan burde det også virke for dig, hvis du ikke har lavet meget
> skrappe restriktioner under Funktioner>Internetindstillinger>Sikkerhed

Hej Ole
Jo det har jeg også hidtil kørt med, men det virker ikke mere efter IE6.1

> [...]
> laver numre. Endelig kan det vel også have noget at gøre med om java
> fungerer rigtigt. Du kunne da prøve at geninstallere. Søg efter

Det har også været forsøgt slået helt fra

--
Med Venlig hilsen

Casper

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 11:46

Casper skrev blandt andet:

> Hej Ole
> Jo det har jeg også hidtil kørt med, men det virker ikke mere efter
> IE6.1

Mystisk. Men det har ikke i sig selv noget at gøre med at det er den nye
version. Det er også den jeg bruger.
Her er en opskrift på hvordan du kan geninstallere Internet Explorer, hvis
du vil prøve det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318378

Hent allerførst installationsprogrammet her:
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/ie6sp1/default.asp

> Det har også været forsøgt slået helt fra

Siden fungerer under ingen omstændigheder uden java!

--
vh
Ole C

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 05-12-02 10:35

Casper wrote:

> [...]
> Skandiabanken. Jeg har forsøgt med accept all cookies og har ledt efter
> java settingsfejl. Jeg kan lige logge ind, men når jeg vælger i menuen så

Prøv evt. at bruge Netscape 7 eller Mozilla. Jeg ved ikke med
Windows-versionerne, men i Linux-version af Mozilla kan man sagtens bruge
SkandiaBanken.

--
Jonas Koch Bentzen