MSI
Fra : Flemming Nielsen

Dato : 06-12-02 22:19

Er der nogen derude der har kendskab med dette mb. Godt eller dårligt ??

MSI KT4 Ultra-BFISR

--
Flemming Nielsen

Fra : o&u

Dato : 06-12-02 23:29

On Fri, 6 Dec 2002 22:19:24 +0100, "Flemming Nielsen"
<essox@privat.dk> wrote:

>Er der nogen derude der har kendskab med dette mb. Godt eller dårligt ??
>
>MSI KT4 Ultra-BFISR

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=356&MODEL=MS-6590

Det er en special udgave af kt4 ultra med bluetooth, gigabit lan,
firewire, seriel ata

med google kan jeg ikke finde et review på lige det. Men på kt4 ultra
FISR (uden bluetooth):

http://firingsquad.gamers.com/hardware/kt4ultra/default.asp

John

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 07-12-02 11:04

Ja, men er der nogen der har dette bundkort, og hvad er jeres erfaringer med
det .???

--
Flemming Nielsen

Fra : o&u

Dato : 07-12-02 16:22

On Sat, 7 Dec 2002 11:03:38 +0100, "Flemming Nielsen"
<essox@privat.dk> wrote:

>Ja, men er der nogen der har dette bundkort, og hvad er jeres erfaringer med
>det .???

Du hører altså kun danskeres mening ?

Jeg gav dig ellers en link til en anmeldelse fra nogle hårde gamere.

John

Fra : Klemme

Dato : 09-12-02 15:39

Jeg har den lykkelige indehaver af den mest simple version (dvs. uden LAN, S-ATA) som jeg ikke har brug for.
Jeg er meget tilfreds med dette bundkort. Nem at installere. Virker første gang, nem at overclocke, live bios update osv.
Alt i alt et super bundkort!
René Klemens

--
Composed with Newz Crawler 1.3 http://www.newzcrawler.com/