Har du et Aopen AX59Pro bundkort?
Fra : Alex Jensen

Dato : 05-12-02 15:37

Min gamle AMD K6-2 3D 400Mhz-maskine har problemer med diskettedrevet. Jeg
har prøvet flere forskellige ting, og nu har jeg opdaget, at soklen til
diskettedrev-kablet på bundkortet "mangler" et ben. Da jeg ikk ved, om dette
er en mangel eller ganske naturligt, vil jeg høre, om andre her har et
bundkort mage til, og om deres sokkel til diskettedrev-kablet har alle ben
eller også mangler et.

På forhånd tak!

AJ

Fra : Alex Jensen