ydelse i 3Dmark 2001SE
Fra : Martin Berentzen

Dato : 06-12-02 21:53

HEJ!

Hvilken score kan jeg forvente at få i subj. med en AMD XP1700+, TNT2 M64
(ja, jeg ved godt det er totalt underkill) og 256 Sd-ram?

Martin

Fra : Michael

Dato : 06-12-02 22:24

kig på madonion.com og tjek deres store database

Fra : JS

Dato : 06-12-02 22:41

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3df10e23$0$1313$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> HEJ!
>
> Hvilken score kan jeg forvente at få i subj. med en AMD XP1700+, TNT2 M64
> (ja, jeg ved godt det er totalt underkill) og 256 Sd-ram?

http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/vgacharts-05.html

Her får en TNT2 1692.
En M64 har jo langsommere RAM.
Mener at have set tal tidligere med ret stor spredning 800 - 1200.

mvh/JS

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-12-02 22:49

"JS" <mr_nobody@nowhere.com> crashed Echelon writing

> Her får en TNT2 1692.
> En M64 har jo langsommere RAM.
> Mener at have set tal tidligere med ret stor spredning 800 - 1200.

Yearp, har et Creative kan_ej_huske_model M64 typen der kun scorer lidt
over 961.

--
Bjarke Andersen