Indspilning af lyd !
Fra : Lars Christiansen

Dato : 06-12-02 16:05

Hejsa NG !
Er der nogen af jer som kender til et godt produkt til pc'er, som kan
indspille fra flere lydkilder på engang ? dvs. ca en 8-10 stykker af gangen.
Det skal selvfølgelig ikke koste flere titusinde kroner...

På forhånd tak
Lars Christiansen

Fra : LarsS

Dato : 06-12-02 19:33

Lars Christiansen skrev:

> Er der nogen af jer som kender til et godt produkt til pc'er, som kan
> indspille fra flere lydkilder på engang ? dvs. ca en 8-10 stykker af gangen.
> Det skal selvfølgelig ikke koste flere titusinde kroner...

Mener du til hver sit spor?
se f.eks. http://www.ke-musik.dk/
lydkort eksempler:
M-Audio Delta 1010LT 10in/10out 4095,-
M-Audio Delta-66: 6in/6out 3295,-
emagic USB 6in/2out 3995,-

Hertil kommer så software...

/LarsS

Fra : Jannik E.

Dato : 07-12-02 02:20

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> emagic USB 6in/2out 3995,-

Mener ikke at USB kan klare mere end 2-4 spor ad gangen.

--
Jannik

Fra : LarsS

Dato : 07-12-02 16:08

"Jannik E." <jaes@mail.dk> wrote in message
> "LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Mener ikke at USB kan klare mere end 2-4 spor ad gangen.

Det skulle du så fortælle emagic som laver boxen.
Og som iøvrigt laver en tilsvarende USB 2in/6out.

/LarsS

Fra : Jannik E.

Dato : 09-12-02 16:31

> Det skulle du så fortælle emagic som laver boxen.
> Og som iøvrigt laver en tilsvarende USB 2in/6out.

Mit indlæg var ment som et tip til Lars Christiansen.
At det så blev et svar på dit indlæg, er vel måden at gøre det på? - Har i
hvertfald set andre gøre det på samme måde...

--
Jannik