Silent CPU køler til Athlon 1200!
Fra : Michael Melby

Dato : 06-12-02 14:48

Hey derude!

Jeg skal igang med at gøre min computer lydløs! Så derfor skal jeg ha mig en
ny cpu-køler til min Athlon 1200Mhz!
CPU køleren skal kunne sidde i mit Abit - KT7Raid bundkort! Og jeg mener at
der plejer været et problem med dette bundkort. Idet da jeg skulle ha min
ChromeOrb på! Der skulle lige bøjes noget, før den kunne komme på plads.

Men i bund og grund søger jeg en silent cpu køler til mit Abit - KT7 RAID
bundkort (Athlon 1200MHz)

Mvh

Mig!

Fra : Devast8or

Dato : 06-12-02 15:45

Jeg har lillebroren til den her:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=113&page=1 siddende på min
T-Bird 900, den er dejlig stille. Den sidder på et KT7A-RAID, så den burde
vel også kunne sidde på dit mobo.

Devast8or

--
Spamfilter activated