Intel Adsl modem
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 06-12-02 11:49

Hej!

Jeg ved ikke om mit problem hører til her eller under windows eller hvor, så
jeg vover mig her!
Jeg har et Intel Adsl 3200 modem. I Mit WinMe trainer mit modem fint og går
hurtigt i idle så jeg kan logge på.
I Xp trainer den nogle gange og andre gange ikke. Men den går aldrig i Idle
før jeg har trukket Usb stikket og sat det igen.
Når jeg så først har fået logget på sker der tit det min forbindelse ligesom
går død. Hvis jeg åbner nogle programmer. Det er især med Gamespy men også
andre programmer. Jeg skal genstarte min Pc før jeg kan få min forbindelse
til at køre igen. Og da hjælper det ikke og trække usb stikket og prøve
forfra. Dette problem har jeg både med Xp og Me.
Problemet med og få mit modem til at traine og gå i idle med Xp havde jeg
tidligere med WinMe, men det hjalp på WinME men ikke Xp, da jeg fjernede mit
K56 modem der sad i min Pc.
Jeg aner ikke om det er et Hardware problem eller software. Jeg har kigget
efter andre drivere men der eksistere kun dem jeg har.
Jeg har tiscali som udbyder og de har ikke gidet og hjælpe mig. Har sendt 3
emails uden at få svar.

Mit system er:

Duron 750
256mb Pc133
Msi GF4 MX420 DDR
10 GB seagate
40 GB Maxtor fluid
Acer 12 x 8 x 32
Følgende bundkort:
http://www.awaremag.com/hardware/DFI/ak74_1.html

WinXp pro installeret på min Maxtor Fluid
WinMe installeret på min Seagate

Grafikkortet ved jeg ikke er problemet da jeg havde nøjagtigt samme problem
da jeg havde et TNT2 i.
2 harddiske bør heller ikke være problemet da jeg inden min Fluid havde en
1.6gb seagate i og har tidligere haft et 52speed cdrom drev i som jeg måtte
drive ud da min Maxtor blev for varm.

Håber nogle har en løsning.

Mvh Søren C