Def skærm på HP Omnibook 4100
Fra : Thore

Dato : 06-12-02 11:17

....der er ingen baggrundsbelysning på denne eller fortræffelige
TFT-skærm. Skærmen kører ellers fint :) Hvad kan der gøres? Nogle, der
har styreprintet/lyskanonen?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Esben

Dato : 06-12-02 11:18

"Thore" <Zdinotec@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ...der er ingen baggrundsbelysning på denne eller fortræffelige
> TFT-skærm. Skærmen kører ellers fint :) Hvad kan der gøres? Nogle, der
> har styreprintet/lyskanonen?

Der er vel stadig garanti på?

--
Esben

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-12-02 14:24

"Thore" <Zdinotec@pc.dk> skrev
> ...der er ingen baggrundsbelysning på denne eller fortræffelige
> TFT-skærm. Skærmen kører ellers fint :) Hvad kan der gøres? Nogle, der
> har styreprintet/lyskanonen?

Hvis det er en XE 4100, så har den en bug hvor den nogle gange glemmer
at tænde for baggrundsbelysningen. Løsningen er at tage batteriet ud, og
trykke på reset-knappen under bunden.

mvh
Peter

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 06-12-02 22:35

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> "Thore" <Zdinotec@pc.dk> skrev
> >

> Hvis det er en XE 4100, så har den en bug hvor den nogle gange glemmer
> at tænde for baggrundsbelysningen. Løsningen er at tage batteriet ud, og
> trykke på reset-knappen under bunden.

Det var da underligt... troede bare at bg-belysning tændte sammen med
PSU'en... ikke noget fancy der. Men man bliver klogere hver dag :)

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-12-02 22:38

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev

> Det var da underligt... troede bare at bg-belysning tændte sammen med
> PSU'en... ikke noget fancy der. Men man bliver klogere hver dag :)

Nej, baggrundsbelysningen styres fra Bios - derfor kan du fx også skrue
op og ned for baggrundsbelysningen via software (eller tastetryk)

mvh
Peter

Fra : Thore

Dato : 07-12-02 11:24

On Fri, 6 Dec 2002 14:24:07 +0100, "Chuke Mimergolf"
<spam@nej.for.pokker> wrote:

>"Thore" <Zdinotec@pc.dk> skrev
>>

>Hvis det er en XE 4100, så har den en bug hvor den nogle gange glemmer
>at tænde for baggrundsbelysningen. Løsningen er at tage batteriet ud, og
>trykke på reset-knappen under bunden.

Det er ikke en Xe men blot OB 4100...
Problemet er ikke i bios, den er resat...Jeg tror det ligger i det
smalle, lange inverter-print der ligger under skærmen...

PS...ham der har email-adr software@software.dk der har skrevet til
mig...jeg har reply'et på din mail, men ikke hørt yderligere...?

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 07-12-02 16:31

Thore wrote:

> PS...ham der har email-adr software@software.dk der har skrevet
> til mig...jeg har reply'et på din mail, men ikke hørt
> yderligere...?

Hejsa

Har ikke modtaget din mail

Fra : Thore

Dato : 09-12-02 09:36

Prøver igen...:)

Fra : Thore

Dato : 09-12-02 09:40

On Sat, 7 Dec 2002 16:30:41 +0100, "Storkøbenhavn"
<softwareREMOVE@software.dk> wrote:

Aner ikke om mailen kommer frem, så jeg skriver den osse her:
(hvilket ikke er normalt for mig...håber gruppen forstår..:)
(og jeg har husket at remov'e REMOVE :))

<snip>

>Jeg har en skærm til en sådan bærbar.......

Komplet med de smalle print, der sidder på siden/under?
Pris? Hvor i DK?

NB Mangler forøvrigt osse det højre hængsel...:)

<snip>