K7s5a+xp2400+
Fra : MaRk

Dato : 05-12-02 22:49

Hej

Kan et ECS k7s5a bundkort køre med en xp 2400+ cpu??

Mvh
Mark

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-12-02 00:09

MaRk wrote:
> Kan et ECS k7s5a bundkort køre med en xp 2400+ cpu??

Ja, ihvertfald ifølge deres BIOS opdateringers info:
<http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm>

09/08-2002
Support AMD Athlon XP 2400+ and 2600+ CPU

/Mikael

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 06-12-02 23:50

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3defdc95$0$47047$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja, ihvertfald ifølge deres BIOS opdateringers info:
> <http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm>
>
> 09/08-2002
> Support AMD Athlon XP 2400+ and 2600+ CPU

kører 2400 og 2600 ikke 166 fsb? Hvordan dælen kan sådan et gammel board så
stadig følger med... mit board med kt333 kan ikke bruge 166/333 XP'ere :(

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-12-02 08:51

Brian Axelgaard wrote:
> kører 2400 og 2600 ikke 166 fsb?
> Hvordan dælen kan sådan et gammel board så stadig følger

Gammelt og gammelt, så gammelt er det nu ikke:
<http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=192>

/Mikael

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-12-02 16:02

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3df1b4d9$0$47074$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Gammelt og gammelt, så gammelt er det nu ikke:
> <http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=192>

Linket virker ik... men jeg kan se på ecs' hjemmeside at første bios update
kom 2001/08/06 hvilket på dansk vil være 060801, altså 14måneder siden - er
det ikke gammelt?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-12-02 13:37

Brian Axelgaard wrote:
> 14måneder siden - er det ikke gammelt?

Det mener jeg ikke, kortet er jo i konstant udvikling (eller er
det om fejlretning ;)

/Mikael

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 08-12-02 11:55

> kører 2400 og 2600 ikke 166 fsb? Hvordan dælen kan sådan et gammel board så
> stadig følger med... mit board med kt333 kan ikke bruge 166/333 XP'ere :(

Det er vel i princippet det samme, som når det kører med pc100 ram (100
MHz) og en 'gammel' athlon XP (133 MHz) - det kræver bare en biosopdatering.

M.v.h.
Thomas - der synes det er fedt, at det billige kina-kort (K7S5a) han
købte i januar 2002, kan opgraderes med AMDs hurtigste processor, næsten
et år senere (det må være noget at det mest fremtidssikrede, man har set
længe)

Fra : **TwN**

Dato : 05-12-02 23:02

Hvorfor ikke kigge lidt på google?? http://www.ecs.com.tw/products/k7s5a.htm