DVD drev
Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-12-02 20:14

Jeg kan ikke rigtig se mit forige indlæg, måske er det her !!

Jeg står og skal købe et DVD drev. Hvad skal man kigge efter?

Jeg har selv kigget på edbpriser.dk:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354677895

Er det noget at gå efter?

Fra : **TwN**

Dato : 05-12-02 20:32

"Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> wrote in message

> Jeg har selv kigget på edbpriser.dk:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354677895
>
> Er det noget at gå efter?

Joo, det kan man godt... Personeligt synes jeg så, at det er "bedst" med
'slot-in' på DVD-drev...
Men ellers ser det da ud til at være et okay drev

**TwN**

Fra : René Jensen

Dato : 06-12-02 03:15

Michael Nielsen wrote:
> Jeg kan ikke rigtig se mit forige indlæg, måske er det her !!
>
> Jeg står og skal købe et DVD drev. Hvad skal man kigge efter?

> [...]

Gå efter Toshiba's DVD-ROM, de er blandt de hurtigste drev på markedet,
og der er ingen problemer at gøre drevet RPC-1. Har selv gjort det med
både med et SD-1402 og SD-1502, så SD-1602 burde ikke være noget videre
problem :)

<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354647908>

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 06-12-02 04:49

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> og der er ingen problemer at gøre drevet RPC-1. Har selv gjort det med
> både med et SD-1402 og SD-1502, så SD-1602 burde ikke være noget videre

LiteOn drevet kan også nemt gøres regionsfrit. Man kan tilmed slå det både
til og fra via en Windowsutility, så man behøver ikke engang at flashe
firmware, sådan som man er nødt til med mange andre drev.

Og som en tidligere poster skrev, så er det behageligt lydsvagt.

Eneste potentielle minus er at der ikke er hovedtelefon-udgang på det, hvis
man har for vane at bruge dén til musikcd'er.

Venlig hilsen
Henrik