usb - hvordan monteres ledninger på MB?
Fra : KO

Dato : 05-12-02 20:09

Hvordan monteres ledningerne fra kabinettet til bundkortet?

Ledningerne fra USB i kabinettet er løse. Og det eneste de viser i manualer
til Soltek SL-75FRV bundkortet er et samlet stik!!

Hvordan skal de 8 løse ledninger fra de 2 USB-stik monteres?

Fra : **TwN**

Dato : 05-12-02 20:18

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvordan monteres ledningerne fra kabinettet til bundkortet?
> >
> Hvordan skal de 8 løse ledninger fra de 2 USB-stik monteres?

Står der ikke et 1-tal på bundbrættet, der hvor stikket til USB-kablet
er...??
På selve kablet skulle der gerne være en rød leder i den ene side, den side
er 1

håber det hjalp / blev forklaret ordentligt...

**TwN**

Fra : KO

Dato : 05-12-02 20:48

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
side
> er 1
>
> håber det hjalp / blev forklaret ordentligt...

Ja, det er også forklaret på den måde i manualen. Men fra kabinettet går der
8 løse ledninger. Altså, de er løse. De sider ikke fastmonteret i et stik
eller noget!!

Fra : Calle.

Dato : 05-12-02 21:06

KO wrote:
> [...]
>

> Ja, det er også forklaret på den måde i manualen. Men fra kabinettet
> går der 8 løse ledninger. Altså, de er løse. De sider ikke

Er du sikke på, det er USB ledningerne du har fat i, det tyder mere på nogle
af dem til led & reset osv. du sidder med

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-12-02 00:29

Calle. wrote:
> Er du sikke på, det er USB ledningerne du har fat i, det tyder mere
> på nogle af dem til led & reset osv. du sidder med

Det tror jeg, sådan var det også på en PC jeg samlede for et
par uger siden.

Jeg fik det ret nemt til at virke, sådan ser min tegning ud:
<ftp://ftp.ecs.com.tw/manual/eng/k7s5a31eng.zip>

Slutningen af side 17 og starten af side 18.

/Mikael

PS.
Den skal pakkes ud med "winzip" eller lignende og dokumentet
skal læses med "adobe acrobat reader".

Fra : Morten Rottwitt

Dato : 06-12-02 08:07

Rækkefølgen er rød hvid grøn sort shield
"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3defe14f$0$47066$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-12-02 10:26

Morten Rottwitt wrote:
> Rækkefølgen er rød hvid grøn sort shield

Hvorfor siger du det til mig?
Jeg er godt klar over rækkefølgen!

Læs du hellere her:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

/Mikael

Fra : sune vuorela

Dato : 06-12-02 11:46

On Thu, 5 Dec 2002 21:06:16 +0100, "Calle." <Calle@jyde.dk> wrote:

>Er du sikke på, det er USB ledningerne du har fat i, det tyder mere på nogle
>af dem til led & reset osv. du sidder med

I mit nyindkøbte kabinet(AIR silver) var der også 8/9 seperate
ledninger til USB. Der var et stik for enden af hver af de seperate
ledninger.
Dert skyldes at forskellige bundkortsfabrikanter har forskellig
rækkefølge at montere tingene.

Står der ikke noget på ledningerne om hvad det er?

--
Sune