SB Live Value
Fra : Henrichsen

Dato : 05-12-02 18:03

Det er et af de første der kom til DK. 3-4 år?
Kan der sidde surround sæt på sådan et?
Altså 2 front, og 2 baghøjtalere, og så en subwoofer?

Martin.

Fra : M. Madsen

Dato : 05-12-02 20:14

On Thu, 5 Dec 2002 18:03:10 +0100, "Henrichsen"
<mkhenrichsen_@mail.dk> wrote:

>Det er et af de første der kom til DK. 3-4 år?
>Kan der sidde surround sæt på sådan et?
>Altså 2 front, og 2 baghøjtalere, og så en subwoofer?

Ja, hvis du mener et sæt højttalere som f.eks.
Creative FPS1500 eller lignende, så kan der
ihvertfald godt. SB Live kortet har jo 2 udgange
til hhv front og bag højttalere.

Det virker ihvertfald fint på min maskine.

mvh Madsen

Fra : Henrichsen

Dato : 05-12-02 23:07

Ok tak.