USB -> parallel
Fra : Kenneth Boye

Dato : 05-12-02 17:04

Hej Ng

Kan man få en adapter/omformer fra USB kabel til parallel kabel?

Det er i forbindelse med en printer.

Mvh.
Kenneth

Fra : **TwN**

Dato : 05-12-02 18:18

> Kan man få en adapter/omformer fra USB kabel til parallel kabel?
>
> Det er i forbindelse med en printer.

Det _tror_ jeg ikke.. Men er det printeren der har USB? altså pga. manglene
USB interface i PC'en..?
Eller er det PC'en der ikke har nogen parallel port?

**TwN**

Fra : Calle.

Dato : 05-12-02 19:05

Ja, har set dem hos www.rs-components.dk

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-12-02 09:52

On Thu, 5 Dec 2002 17:03:46 +0100, "Kenneth Boye"
<k_boye@bjoernemosen.dk> wrote:

>Kan man få en adapter/omformer fra USB kabel til parallel kabel?

Det er muligt at tilslutte en parallel printer til en USB port
via et special kabel, f.eks. ATEN UC-1284B.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 06-12-02 10:44
Fra : Kenneth Boye

Dato : 06-12-02 17:38

Tak for svarene, det kan ikke være bedre!

Mvh.
Kenneth Boye

Fra : Carsten Holck

Dato : 08-12-02 23:42

Kenneth Boye wrote:
> [...]
>
> Mvh.
> Kenneth
>
> De hænger hos de fleste PC-pushere fra Sandberg - virker ok under Win
/carsten