Gummibuffere.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 05-12-02 16:52

Hej.

Jeg har været ved, at tage en cooler af min AMD Athlon processor. Herved forsvandt 2 af de 4 gummibuffere onevpå processoren.

Kan disse købes og hvor ??.

Hvad anvendes til at sætte dem fast med ?.

--
Med venlig hilsen - Best regards - vy73 de OZ4KK.
Erik Jakobsen - erik@urbakken.dk

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 07-12-02 09:15

Hej. Er der slet ikke nogen, der ved noget om dette emne ?.