hjælp med ny pc
Fra : skjold

Dato : 05-12-02 10:10

Hejsa

Jeg var i går ude og købe nyt bundkort + cpu (DFI AK75 EC KT133A bundkort +
AMD Palomino 2000+ XP 1667/266 cpu) den køret helt vildt godt i går men i
dag da jeg ville ind og spille DAOC fik jeg lov til at spille ca. 5 minutter
så slukket min computer ned og siden har jeg ikke kunne starte den op igen
når jeg vil starte den går der ca. 5 til 15 sec. så slukker den igen og har
ingen anelse hvorfor derfor håber jeg at i måske kunne hjælpe lidt til her.
min strømforsyning er på 300W

MVH

Skjold

Fra : Thomas

Dato : 05-12-02 11:53

Kører cpu-køleren ?

thomas

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-12-02 12:10

"skjold" <tulle@reds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> ingen anelse hvorfor derfor håber jeg at i måske kunne hjælpe lidt til

Prøv med en anden PSU, da jeg oplevede samme fejl var det en defekt PSU.

Thomas

Fra : Tinky Winky

Dato : 05-12-02 12:22

> [...]
har
> ingen anelse hvorfor derfor håber jeg at i måske kunne hjælpe lidt til

Hvad har du ellers i maskinen? Hvor mange harddiske, hvilket grafikkort, cd
drev osv?

Hvor varm bliver din CPU? Brug http://mbm.livewiredev.com/ eller ect.
Hardware Monitor i BIOS.