HP 1100 laserjet
Fra : nn

Dato : 05-12-02 08:15

Kan man selv gøre noget (læs: rep.), når printeren tager flere papirer ind
af gangen ?

Fra : Esben

Dato : 05-12-02 08:52

"nn" <nn2002@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man selv gøre noget (læs: rep.), når printeren tager flere papirer
ind
> af gangen ?

Jep - se her:
http://www.shorl.com/fukilogumyfri

(http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=
bpl10045&locale=en_US)

--
Esben

Fra : Brian Kristensen

Dato : 04-12-02 08:57

"nn" <nn2002@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man selv gøre noget (læs: rep.), når printeren tager flere papirer ind
> af gangen ?

Dette er et kendt problem med en type af HP printere. Det der skal ske er at
der skal skiftes en gummirulle ved papirindtaget. Den kan købes ved
ServiceGruppen, men jeg har set reparationen udført af en tekniker og
printeren skal praktisk taget skilles totalt ad og det ville jeg ikke selv
gå igang med. Prøv at ring til dem på 46570333 og hør hvad de kan gøre.

Mvh.
Brian

PS: Jeg er ikke ansat hos ServiceGruppen, men har dog været det

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 05-12-02 09:24

"nn" <nn2002@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man selv gøre noget (læs: rep.), når printeren tager flere papirer ind
> af gangen ?

Hej

Din printer skal ikke til reparation. Du skal blot bestille et 'Separation
Pad Kit' her:

http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp

Det er ganske gratis, og det virker! (Har udført det på 5-10 stykker, bla.
min egen)

Der kan godt gå en uges tid før det kommer.

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)

Fra : nn

Dato : 05-12-02 10:07

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> wrote in message
> [...]
> min egen)
>
> Der kan godt gå en uges tid før det kommer.

fedt ! tak... det er bestilt.
Fri levering ! ==> god service.
Hvis jeg ikke kan hitte ud af at montere , får du nok lige en mail fra mig
om hjælp hertil, håber det er ok.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-12-02 15:59

Det virker - har selv gjort det mange gange.

Følg blot nøje den gode monteringsvejledning, som er på dansk.

Fra : nn

Dato : 06-12-02 08:38

"JSH (9800)" <jstenbak@e-box.dk> wrote in message
> Det virker - har selv gjort det mange gange.
>
> Følg blot nøje den gode monteringsvejledning, som er på dansk.

Forehåbentlig ikke med den samme printer , eller hva ?

Fra : sandersen

Dato : 18-12-02 20:03

"JSH \(9800\)" skrev d. 05-12-02 15:59 dette indlæg :
> Det virker - har selv gjort det mange gange.

Du har været heldig / dygtig. Kender mange, for hvem det IKKE er
lykkedes. I HP 1100 og andre HP LJ's med lodret papirindføring og samme
problem.
Det der kan risikere at ske, er at den nye sep. pad kommer til at
blokere, således at printeren ikke kan udskrive overhovedet. Eller ...
da problemet ikke altid lige er begrænset til sep. padden, kan du få det
problem at printeren trækker papiret delvist ind, og derefter går i
paperjam. Dette skyldes hårde gummiruller og evt. slidt pickup roller
som ikke formår at trække papiret ind med den øgede modstand fra den nye
sep. pad.

Personligt ville jeg ikke vove at stå og jokke HP's pap/lim løsning dybt
ned i indmaden på min laserprinter, men det er en smagssag.
Jeg har fundet nogle uorginale kits på internettet fra 17 - 40$ men
dertil kommer forsendelse (og besværlig montering).

I USA har der været kørt retsag mod HP pga. denne fejl og såvidt jeg ved
er der indgået forlig, hvor ejerne af disse printere kan få udskiftet
rullerne uden beregning. Det manglede også bare...

Mvh.
Søren Andersen

http://www.kandu.dk/

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 18-12-02 23:15

Der er nu intet at frygte, hvis man læser monteringsvejledningen og følger
denne. Jeg har gjort det mange gange og det har aldrig fejlet. --- og jeg er
ikke specielt fingernem!

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 19-12-02 09:16

"JSH (9800)" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne. Jeg har gjort det mange gange og det har aldrig fejlet. --- og jeg

Ditto!