Smart lyd
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 04-12-02 21:24

Hej,

Jeg har lige fået en ny, smart fladskærm i silver design og så vil jeg gerne
have nogle højttalere og et headset som ser OK ud ved siden af den smarte
skærm. Det vil sige noget i silver eller sort finish - og højttalerne skal
ikke fylde særlig meget.

Jeg stiller ingen krav til kvalitet, og det må gerne være billigt!

På forhånd tak for hjælpen!

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Seth

Dato : 04-12-02 21:43

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke fylde særlig meget.
>
> Jeg stiller ingen krav til kvalitet, og det må gerne være billigt!

Labtec Axis serien

www.labtec.com

Mvh

Bo

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 04-12-02 21:58

> Labtec Axis serien

Og hvad med højttalere - jeg synes Labtec's ser lidt store ud...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Seth

Dato : 04-12-02 23:44

> Og hvad med højttalere - jeg synes Labtec's ser lidt store ud...
>
> --
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Skal de være små, så tag et kig på et af arena sættene...de speakers i den
serie er meget små og har en fræk rund form.
det er dog forudsat at du vil have en sub med...

Mvh

Bo

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-12-02 08:21

> Skal de være små, så tag et kig på et af arena sættene...de speakers i den
> serie er meget små og har en fræk rund form.
> det er dog forudsat at du vil have en sub med...

Det har jeg slet ikke plads til, og jeg vil ikke betale for sådan et fancy
system, når jeg slet ikke har brug for det.

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Søren Blom

Dato : 05-12-02 14:46

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev

> Det har jeg slet ikke plads til, og jeg vil ikke betale for sådan et fancy
> system, når jeg slet ikke har brug for det.

Hvad med at smut ned i den nærmeste Aldi og se om de har flere tilbage af de
Medion højtaler de havde på tilbud i sidste uge til 70 kr. de er pæne,
spiller fint og så kan du evt. stille dem bag skærmen, så du ikke kan se
dem, sådan har jeg klaret lyden her.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 05-12-02 15:07

> Det har jeg slet ikke plads til, og jeg vil ikke betale for sådan et fancy
> system, når jeg slet ikke har brug for det.
>
> --
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

LoL! Du vil ikke have noget "fancy"? Du er altså fløjtende ligeglad med
hvordan de spiller, bare de matcher din skærm? Hvor gay er det lige ;?

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-12-02 19:17

> LoL! Du vil ikke have noget "fancy"? Du er altså fløjtende ligeglad med
> hvordan de spiller, bare de matcher din skærm? Hvor gay er det lige ;?

Jeg bruger dem kun ca. én gang om måneden og hvis det er specielt
hetero-seksuelt at betale 800 kr. for et par højttalere man sjældent bruger,
ja så er jeg "gay"!

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-12-02 10:24

> Jeg bruger dem kun ca. én gang om måneden og hvis det er specielt
> hetero-seksuelt at betale 800 kr. for et par højttalere man sjældent
bruger,
> ja så er jeg "gay"!

Ja det anede mig sgu.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-12-02 22:20

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message

> Det har jeg slet ikke plads til, og jeg vil ikke betale for sådan et fancy
> system, når jeg slet ikke har brug for det.

Hvad med et sådan sæt højttalere her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384637901

447 kroner INKL. fragt, er delme ikke dyrt...

Her for du nok ikke meget mere for pengene....

Der er dog en SUB med.. Men den kan du da spænde fast under dit bord, så det
ikke fylder...