USB HDD
Fra : Morten

Dato : 04-12-02 17:44

Hej. Jeg vil gerne købe en ekstern HD og vil i den forbindelse
høre om der er nogen af jer der har nogle erfaringer at dele
ud af. Jeg overvejer pt. en Maxtor 5000XT men har ikke helt
overblik over hvor står den egt. er, eller om kvaliteten er
i top.

Mvh Morten

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 04-12-02 21:41

Generelt er der ikke forskel på de kendte mærker med hensyn til harddiske...

Køb blot ikke en gammel, eller det ukendte mærke, så skulle du være dækket
ind...

Og lad være med at købe harddiske i bilka eller sådanne steder, DET ER
OVERPRIS:..

Og husk at harddiskpriserne begynder at stige, så få den køøbt...

MVH

Mads

Fra : Morten

Dato : 05-12-02 14:13

"Mads Hofman Hansen" <mads@vetnet.dk> wrote in message news:<aslp86$768$1@sunsite.dk>...
> [...]
> OVERPRIS:..
>
> Og husk at harddiskpriserne begynder at stige, så få den køøbt...

Mange tak. Hvornår/hvorfor begynder priserne at stige?

Morten