Valg af trådløs tastalus (Logitech Vs. Mic~
Fra : Kim

Dato : 04-12-02 16:08

Hejsa

Jeg vil nu have et nyt tastatur + mus og jeg har set på enten Logitech
Desktop Cordless Comfort (stort mus + tastatur og optisk) eller Microsoft
Wireless Optical Pro (også sort og optisk) Hvilken af de to sæt bør jeg
købe. Man har jo en del om problemer med logitechs mus, men det her er jo et
hel sæt?? Er der nogen som har erfaringer med nogle af disse sæt??

mvh

Kim

Fra : reno

Dato : 04-12-02 17:09

ja det virker helt fint her, og jeg har selv haft logitech mus, og der var
helle ingen problemer hermed, så du kan roligt købe logitech.
mvh. reno

Fra : Lars LYning

Dato : 04-12-02 18:46

Jeg har selv Logitech det sorte der og det er rigtig fedt, dog sluger musen
nogle batterier 2 pr måned for mig.. Men det er ikke så slemt syntes jeg

Lars

Fra : Peter M

Dato : 04-12-02 20:47

hej
Her kører jeg også med Logitech mus og tastetur Cordless Desktop® Optical
Det er rigtigt musen bruger en masse strøm, men efter jeg har sat 2
genopladelige batterier i (1800 Ma (tror jeg)) kan jeg holde strøm på musen
i ca 2 - 3 måneder af gangen
og jeg er meget tilfreds med det sæt

mvh
Peter M

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-12-02 09:22

"Kim" <khm@xxxindbakke.dk> wrote in message
> [...]
et
> hel sæt?? Er der nogen som har erfaringer med nogle af disse sæt??

Har selv Logitech'en og har solgt nogle fra microsoft.
Jeg kan ikke lig sættet fra Microsoft med de specielle F-taster.

Brian

Fra : Klaus

Dato : 05-12-02 20:59

On Thu, 5 Dec 2002 09:22:04 +0100, Brian Hansen wrote:

> [...]
>
> Har selv Logitech'en og har solgt nogle fra microsoft.
> Jeg kan ikke lig sættet fra Microsoft med de specielle F-taster.

Jeg har haft problemer med Logitech's "secure connection", som gik i stå
under opkoblingen (tastatur). Selv om jeg så valgte at køre uden sikker
forbindelse dukke der jævnligt en spøregeside op om at etablere denne side
- hvilke ikke lykkedes i den tid jeg hsvde tastaturet.
Klaus