TV-kort...
Fra : SRV

Dato : 04-12-02 15:12

Hej

For nylig købte jeg et TV-kort (Pinnacle PCTV) som jeg har lavet en RMA-sag
på (købt hos SHG.dk) fordi softwaren ikke virkede....

Er nu ude efter et nyt kort, og kunne meget godt tænke mig et MEGET stabilt
kort, der virker fuldt ud i Windows XP.

Hvis nogle af jer har erfaringer/ejer kort, der bare spiller max i WinXP, og
seføli ikke er alt for dyre, vil jeg meget gerne høre om dem....

Takker på forhånd

Mvh SRV

Fra : Martin Fæster

Dato : 04-12-02 22:01

"SRV" <srv@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> seføli ikke er alt for dyre, vil jeg meget gerne høre om dem....

http://www.avermedia.com.tw/cgi-bin/products.asp
Anvender det selv sammen med WinME. De har drivere til alle systemer.
Martin Fæster

Fra : Veset

Dato : 04-12-02 22:17

>Hvis nogle af jer har erfaringer/ejer kort, der bare spiller max i WinXP, og
>seføli ikke er alt for dyre, vil jeg meget gerne høre om dem....

Hauppauge er godt......!

Veset

Fra : Johnny

Dato : 05-12-02 09:30

"SRV" <srv@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er nu ude efter et nyt kort, og kunne meget godt tænke mig et MEGET
> [...]
Du kan hente drivere til dit pinnacle kort på internettet til XP har selv
købt det men det var en gammel software udgave der var med så det
understøttede ikke XP, men efter download kører mit pc rave kort bare kanont
i xp.

Har før haft et Avermedia TV98 kort og det fik min XP til at genstarte og da
jeg fik ny maskine. Derfor købte jeg nyt.

Hilsen

Johnny

Fra : SRV

Dato : 05-12-02 14:23

Tro mig, jeg har prøvet alt med det pinnacle kort, og har givet op...

Check evt. selv bedømmelser på
http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1554627891

Leder mest efter en anden producent....

Takker for svar fra Veset og Martin F... ;)

mvh SRV