Ram problemer med Toshiba 1730 bærbar
Fra : Claus Svanholm

Dato : 04-12-02 13:27

Hej
Jeg prøver at putte 128 mb ram i en bærbar Toshiba Sattelite-
Når jeg har sat det i går den enten sort eller den skriver :
system32\drivers\pci.sys er beskadiget. Prøv at reparer.

I med Windows cd rommen og den starter op fra cd men så går den kold. Tager
jeg rammen ud igen starter Windows som normalt.

Rammen har jeg testet og den virker. Jeg har tjekket at den kan opgraderes
med et 128 mb modul så der skulle heller ikke være problemer der.

Er den nogle der kan hjælpe??
VH Claus