Medion trådløs transmissionssystem
Fra : Peter Larsen

Dato : 04-12-02 12:59

Har hørt at Medion trådløs transmissionssystem også skulle kunne overføre
ens trådløse mus og tasteturs signaler.Andre der har haft erfaringer med det
??

Mvh
Peter

Fra : Darkh

Dato : 04-12-02 15:59

> Har hørt at Medion trådløs transmissionssystem også skulle kunne overføre
> ens trådløse mus og tasteturs signaler.Andre der har haft erfaringer med
det

Jeg har ikke haft det store held med det, men det virker fint med mine
fjernbetjeninger.

mvh
Jesper

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-12-02 16:58

On Wed, 4 Dec 2002 12:59:24 +0100, "Peter Larsen"
<plarson@REMOVEBIGLETTERShotmail.com> wrote:

>Har hørt at Medion trådløs transmissionssystem også skulle kunne overføre
>ens trådløse mus og tasteturs signaler.Andre der har haft erfaringer med det
>??

Den kan overføre IR-signaler, så hvis det er IR, du har på
mus/tastatur, burde det være muligt - men hvad skal du bruge det til?

Lars

Fra : Peter Larsen

Dato : 04-12-02 17:16

Ja, det var så jeg kunne ligge på sofaen og så bruge computeren lidt uden at
rejse mig jo =)))
Eller findes der andre løsninger til det ?

Peter

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-12-02 22:25

On Wed, 4 Dec 2002 17:15:56 +0100, "Peter Larsen"
<plarson@REMOVEBIGLETTERShotmail.com> wrote:

>Ja, det var så jeg kunne ligge på sofaen og så bruge computeren lidt uden at
>rejse mig jo =)))

Problemet er, at du kan sende fra et sted og modtage et sted. Hvis du
f.eks. vil sende skærmbilledet til dit TV/stereoanlæg så skal din
sender stå ved PCen - og så kan du ikke sende fra tastatur/mus, hvis
du sidder inde i sofaen ved fjernsynet. IR-signalet sendes nemlig
mellem de to enheder som et radiosiganl (RF)
Jeg ved ikke, om systemet kan håndtere mere end en sender og om man
kan købe dem i løs vægt, men det er det, der skal til. Og den sender
skal så stå ved din sofa.

>Eller findes der andre løsninger til det ?

Alternativet er at købe et langtrækkende tastatur/mus, som fungerer
uafhængigt af Medion-senderen..

Lars